Venezuela

2. 6. 2007

Venezuela, 5. - 16.prosinec 2005

Ahoj L a M,

tak mame za sebou druhy den pobytu. Rano jsem se vzbudila vcelku brzo, kolem 7.00, sli jsme na snidani,docela pestra, vsechno mozne. Tak jsme se nadlabli na cely den a az ted jsme byli na veceri. Behem dne bylo polojasno, tak jsme se byli projit. Je tu strasne vedro a vlhkost, tak jsme dost oroseni. Odpoledne jsme byli u bazenu, chvili jsme se opalovali. Kdyz prazi slunce, je strasne silne. Taky jsme byly v posilovne, makala jsem 40 min na bezicim pase, je to super. Obhlidli jsme okoli hotelu, je to tu civilizovane, na muj vkus az moc. Zitra chceme jit na plaz. V nedeli rano mame v planu na 2 dny odletet nejakym jednomotorovym prckoletem vyrobenym v Kunovivich na pevninu do Canaimy, delty Orinoka a Andelske vodopady. Spat se ma v nejakych chysich, ktere nemaji steny, jen site a jsou na kulech a taky jsou tam pry tarantule, tak nevim...pri mem stesti na pavouky si me urcite najdou.

Jeste se vratim k te posilovne, je to naproti nasemu hotelu, v Hiltonu - super uroven, lze tam byt neomezene dlouho. Jinak vsude jezdime taxikama, jsou za par kacek, 10 min asi 10 Kc. U hotelu mame pekny bazen, ale more neni zadna slava, voda cista, ale vlny, tak se blbe plave. Vcera jsem mela k jidlu nejakou rybu s omackou z morskych plodu a dneska kure a ryzi, je tady zvykem, ze se vsechno da nejdriv ochutnat nez si to clovek koupi. Ovoce je vyborne, ale zadne extra novinky, vetsinu znam. Je tu levny chlast a sampony. Jsme tu vcelku za mastnaky, az je mi to obcas trapny, napr. pikolik kdyz vidi, ze chces projit, otvira dvere. Omlouvam se, ze pisu trosku zmatene, ale nejde mi vkladat do textu ani opravovat chyby, tak kdyz si vzpomenu na neco, co uz jsem psala, musim to dat nakonec. S internetem neni problem a je rychly, za dvacku na hodinu. Tak ja se ozvu zase zitra. Mejte se. Ciao Tes

Ciao,

tak se zase dostavam k pocitaci. Dneska jsme nic moc nepodnikali. Vstavala jsem kolem sedme, dyl se to neda vydrzet, rozedniva se kolem pate a stmiva kolem seste vecer. Snidane jako predesle dny, spousta jidla, takze tu asi moc nezhubnu. Dneska jsem nesla behat na pas, protoze jsem vcelku prismahla a kdyz by se pridala jeste cerven do tvari z behu, tak by se me taky mohl nekdo leknout. U bazenu se chysta nejake barbecue, ale nevim jestli to mame v cene, asi to pujdeme omrknout. Cely den jsme dneska byli na plazi, valeli se a dali jsme si dva drinky, Pinakoladu a Mochito a vcelku nas to zklatilo, v tom vedru..Porad tam nekdo otravoval s perlama, koralkama atd., tak jsem vzdycky musela delat, ze spim nebo jsem si dala klobouk do obliceje.   Projeli jsme zatim asi pul ostrova, ale neni to zadna slava. Nejake hory, par kosteliku, se Sri Lankou se to neda vubec srovnat. Navic po nas furt blbe cumi. No nic, budu koncit, ozvu se jeste zitra nez odletime na vylet. Mejte se, cau Tes

Ciao L +M,

tak se zase dostavam k pocitaci..o vikendu bylo zavreno, tak jsem mela smulu. Pocasi je porad nadherne, vcera jsme se cely den smazili u bazenu a dneska jedeme zase na vylet po ostrove. Uz jsme jednou byli v patek, ale neprojeli jsme to cele, tak dneska. Pujceni auta stoji 50 USD na den, takze kdyz jedeme v 5, je to cenove v pohode. Nejvetsi for, je, ze plna nadrz tu stoji 35 Kc, fakt nekecam. To by se mi libilo i v Praze. Co se tyce vyletu do vnitrozemi, tak jsme tam meli byt vcera a dneska, ale posunulo se to, maji bordel v odletech, takze letime zitra rano ve 4.40 a vracime se ve stredu vecer kolem 18.00. Uz se tesime, mam akorat obavu z tech tarantuli, protoze jak oba vite, jdou po mne..Mam repelent, kdybych to tusila, vezmu i Biolit.Jinak se nam tu libi, chodime kazdy vecer do posilovny do toho Hiltonu, hlavne behat na pas. Jsem docela prekvapena, co vsechno se da vydrzet, driv kdyz jsem bezela 1500 metru, tak me hned pichalo v boku a tady beham nejdriv 20 min, pak 5  min pauze a jeste 10 min, je to skoro 5 km. Jsem sice splavena, ale da se to. Diky za info ohledne reality show, zrovna jsme si dneska u snidane rikali, jestli uz to skoncilo. Akorat to teda tomu neurotikovi vubec nepreju. No nic, budu koncit, protoze musime jit pujcit to auto a vyrazit, at to vsechno stihneme. Zase me informujte, co je noveho. Cau Tes

Ciao vespolek,

tak se zase hlasim. Nejdriv abych nezapomnela, moc dekuju za stromecek, uz se tesim, az ho ustrojim, tady je vsude strasne moc vyzdoby, jsou ovesene i palmy. Akorat je to takovy zvlastni, jak je porad teplo. Zitra rano v 5.00 odletame na ten dvoudenni vylet, snad to bude v pohode, hlasi porad pekne pocasi. Mame letet asi 2 hodiny na pevninskou Venezuelu kamsi do pralesa, jet na lodich do indianske rezervace, pak nejake koupani v lagune, spanek v kempu Kavak v tech domeckach ze siti, jak uz jsem se zminila. Druhy den rano odlet jeste vice na jih na Andelsky vodopad, je pry nejvetsi na svete. Cast vypravy se dneska vratila a rikali, ze je to takovy curek. Nas leti 5, kapitan a jeho manzelka, duchodce mechanik asi 70 let a ja s kolegyni, se kterou se tady nejvic kamaradim.

Dneska jsme byli autem po ostrove, jeli jsme na motorove lodi po lagune, koupali jsme se, dali si vybornou rybu a natankovali za 15 Kc za cely den. Uz mame projety cely ostrov, takze jeste zmaknout nejaky sousedni ostruvek kvuli snorchlovani a hura domu. Je to tu pekne, ale v nekterych mistech dost nebezpecne, vubec se neda vylezt z auta. My ale bydlime v naprosto bezpecne oblasti, takze pohoda.

Budu koncit, mejte se fajn, informujte me a ja se ozvu za 2 dny.

Ciao tes

Ciao L a M,

tak jsem zase zpatky v civilizaci. Vylet se nam vydaril, zadny problem, strasne se nam tam libilo. Prvni den jsme odleteli z naseho ostrova Isla Margarita na letiste Tucupita v severni Venezuele a jeli jsme lodi po Orinoku do kempu, uzasne chatky, tarantule nebyly. Pak jsme se plavili na kanoiich, ktere byly dost vratke, takze jsme cekali, ze se vyklopime i s fotakama, ale dopadlo to dobre. Dale vylet do dzungle v gumakach jako jezedacky, pekne jsme se borili, chytani pyrani a v noci vyjizdka na krokodyly, jednoho jsme chytli, v kempu jsme se opili kolou s rumem. V noci strasne prselo a naprselo mi na hlavu skrz strechu. Rano jsme se preplavili zase zpatky na letiste a pokracovali dal letadlem do narod. parku Canaima. Proletavali jsme mezi stolovyma horama, videli nejvyssi vodopad na svete, nasemu pruvodci bylo spatne v letadle, tak jsem mu poskytla cesky Kinedryl a celou cestu zpatky byl uplne tuhy a skubal sebou a to dostal jen ctvrtku. Park byl nadherny, prochazeli jsme za stenou vodopadu, to byl velice silny zazitek, padaly  na nas proudy vody, misty nebylo vubec videt na cestu a nedalo se dychat, ale po projiti jsme se dostali k lagune, kde se dalo koupat. Atmosfera byla vsude super, pocasi nam pralo, takze jsme byli spokojeni.   Omlouvam se, ze jsem to popsala tak strucne, ale jsem nejaka nedospala a moc mi to nepremejsli, vstavali jsme ve 4 rano a v 6 a skoro nespali. Spis me informujte vy, co je noveho, ja se ozvu zase vecer, az se trosku vzchopim. Mam 333 fotek. Mejte se a piste. Ciao Tes

Ciao vespolek,

jsem jen narychlo u pocitace..Mother, kdyztak dej prosim k Malotom stromek i trosku toho zlatyho deste, to budu rada. L. se chysta do Liho v sobotu, rano chce jit koupit v Praze boty.

Co se tyce ty Canaimy, tak jsme meli na pocasi strasnou kliku, bylo opravdu nadherne jasno a prselo jen v noci. Spousta lidi rikala, ze jim proprselo cele 2 dny..Melo to tam nadhernou atmosferu, meli jsme chut tam zustat dyl, ale byl to organizovany vylet a navic tam letadlo nepristava kazdy den. A jinak nez vzduchem se tam dostat neda, silnice neexistuji, bud vzduchem a nebo kratsi prejezdy na lodi, byla jsem pod Kinedrylem cele 2 dny, lod dost houpala a po zkusenosti se slapadlem v Barcelone jsem nechtela riskovat.

Koncim, mejte se, jdeme behat na pas at mame po tom celodennim valeni aspon nejakou cinnost. Zitra zase napisu. Cau vase Tes

Cau mother,

diky za info, s tou kazetou je to super. Napad s darkem taky, jeste je taky moznost, ze tu echinaceu a cecko poslu po Lubosovi zitra do Liho, tak mi napis, co je lepsi. Kdyztak nejlip hned, jeste tak 10 min budu u pocitace a hned bych mu to napsala. Behem vikendu se Ti jeste ozvu, odletame odsud v nedeli v noci a v pondeli odpoledne prilet. Uz se docela tesime domu. Co se tyce turnaje, tak se mi shodou okolnosti dneska v noci zdalo o squashi, ale toho 26 mam v 16.00 briefing, takze to asi bude bez turnaje..skoda. Mej se fajn a s tema vanocnima pripravama to moc neprehanej. Ciao Tes

vsechno je ok. V dobe, kdy ctes tenhle mail je u vas zrejme pondeli dopoledne, to znamena ze ja se potacim nekde nad Atlantikem, planovany prilet mame ve 14.00, ale pry to bude asi kratsi. Bude to asi docela narocne, 9 hodin pres noc, ale u nas uz bude odpoledne.

No nic, koncim. Mej se zatim fajn a ja se v pondeli urcite ozvu, snad si pro me Lubosek prijede nebo aspon posle Petra, protoze mam 2 kufry a vetsinou nezvladam jejich koordinaci ani po zemi, natoz do narvanyho autobusu.